Blog Hurtowni Matterhorn

  • Hurtownia Odzieży Matterhorn
Matterhorn Wholesale
  • Moda damska
  • Bielizna damska
  • Buty damskie
  • Dodatki

Top 5 najważniejszych zalet kupowania odzieży w hurtowni

by Hurtownia Odzieży Matterhorn18 stycznia 2021 in E-commerce, no comment
markus-winkler-9XUUPabhMis-unsplash

Nie tylko rabaty i korzystna cena – czyli o tym, dlaczego warto nawiązać współpracę z hurtownią odzieżową.

Po pierwsze: użyteczność i automatyzacja procesów

Zaczniemy od cechy mało oczywistej, ale w dzisiejszych czasach wręcz niezbędnej. Trudno wyobrazić sobie, aby nowoczesna hurtownia odzieżowa nie dawała dostępu do intuicyjnej platformy sprzedażowej B2B. 

Każdy właściciel sklepu – szczególnie w modelu sprzedaży online – wie, jak cennym jest czas. Prędkość wyboru produktu, dostęp do nowości, czas zakupu, czas realizacji i dostawy – „potknięcie” na którymkolwiek z tych etapów może bezpośrednio komplikować doświadczenie klienta. Im łatwiejszy dostęp do asortymentu hurtowego, im szybszy i bardziej czytelny proces zakupu – tym łatwiejsza obsługa sklepu.

Ta dość oczywista kwestia nie jest możliwa bez prawidłowej automatyzacji procesu zakupowego. Mówiąc bez ogólników: jako właściciel sklepu nie powinieneś mieć żadnych problemów z zakupem online odzieży w wybranej hurtowni. Rejestracja powinna być darmowa i uproszczona, a jednocześnie w 100% bezpieczna.

Integracje plików dla platform sklepowych

Przy rosnącej popularności platform sklepowych typu Saas warto wybrać hurtownię, która udostępnia integracje plików. Takie ułatwienie znacznie przyspieszy rozwój Twojego sklepu. Pamiętaj, że potrzebujesz także wysokiej jakości zdjęć produktowych!

Po drugie: wysoka częstotliwość aktualizowania oferty

Nowoczesna hurtownia odzieży musi być zawsze „na czasie”. Przy ogromnej konkurencji na rynku odzieżowym nie możesz pozwolić sobie na jakikolwiek zastój. Załóżmy, że sprzedajesz ubrania określonej, polskiej marki, a Twoi klienci przyzwyczaili się regularnego aktualizowania kolekcji. Jeśli pojawi się nowinka modowa, a Ty spóźnisz się z prezentacją nowego produktu – użytkownik znajdzie go błyskawicznie w innym sklepie. Tu właśnie leży kluczowa rola hurtowni, która jest w stanie wprowadzać aktualizacje kolekcji 24h na dobę.

Po trzecie: jakość sygnowana certyfikatami

Czasy hiper-popularności taniej odzieży z krajów azjatyckich mamy już zdecydowanie za sobą. Marki zasilające popularne sieciówki mają rosnącą konkurencję, która zamiast ceny zaczyna konsekwentnie stawiać na jakość. Taka zmiana jest wypadkową kilku czynników, a do najważniejszych należy m.in. zmiana w świadomości konsumentów. Fani mody zamiast filozofii kupowania „ilościowego”, decydują się coraz częściej na marki certyfikowane jako „eko”, „organic” (dotyczy pochodzenia włókien) oraz „fair trade” (czyli etycznych zasad produkcji, które nie wpływają negatywnie na środowisko).

Prowadzenie biznesu z hurtownią odzieżową, która współpracuje z markami stawiającymi na jak najwyższą jakość tekstyliów, może okazać się strzałem w 10-tkę.

Po czwarte: dostęp do odzieży o nietypowych rozmiarach

Nie powinieneś martwić się o samodzielne wyszukiwanie trudno dostępnych rozmiarów – profesjonalna hurtownia powinna Ci zapewnić pod tym względem kompleksową obsługę. Pamiętaj, że obecnie odzież plus size to nie dodatek, a baza standardowych kolekcji – zadbaj, aby Twoi klienci mieli do nich łatwy dostęp.  

Po piąte: rabaty i obniżki

Na koniec argument, który ostatecznie przeważa, gdy rozważasz zakup hurtowy odzieży. Możliwość otrzymywania regularnych rabatów od dostawcy to oczywiście duży plus. Warto wybrać współpracę z hurtownią, która oferuje różne typy rabatów w tym model „lojalnościowy”. Sprawdzaj regularnie, co i ile możesz zyskać na dostawach z wybranej hurtowni. Pamiętaj, że liczy się także jakość oraz szybkość obsługi.

Powiązane wpisy:

Hurtownia odzieży: Wszystko, co musisz wiedzieć Jak znaleźć dobrego, hurtowego dostawcę odzieży? Własna marka odzieżowa – jak zacząć sprzedawać w Internecie?
dostawca odzieżye-commercehurtowniahurtownia obuwiahurtownia odzieży
Share on FacebookShare on Twitter

Leave a Reply Anuluj pisanie odpowiedzi

Media społecznościowe

Szukaj

Kategorie

  • Bez kategorii
  • E-commerce
  • E-mail marketing

Tagi

automatyzacja colett dostawca odzieży dropshipping e-commerce e-mail automation e-mail marketing e-mail marketing w hurtowni ecommerce hurt hurtowe nowości hurtownia hurtownia e-mail marketing hurtownia newsletter hurtownia obuwia hurtownia odzieży kolekcja wiosna / lato 2020 koszule marketing automation marko materiały graficzne newsletter newsletter hurtownia nife nowości hurtownia oferta hurtowa office fashion personalizacja porady segmentacja soft office stroje kąpielowe style stylizacje biurowe stylove sukienki trendy wiosna / lato 2020 usability własna marka odzieżowa

Ostatnie Komentarze

    © 2017 Rever Magazine Theme. All rights reserved.

    • polski
    • English (angielski)