lauren-fleischmann-R2aodqJn3b8-unsplash

Własna marka odzieżowa – jak zacząć sprzedawać w Internecie?

Sprawdźmy, jakie decyzje musisz podjąć i co wziąć pod uwagę zanim uruchomisz własny sklep internetowy z odzieżą. Wymieńmy koszty obowiązkowe i kluczowe narzędzia, do których możesz zyskać darmowy dostęp. 1. Pierwsza wizytówka sklepu: nazwa marki z wolną domeną Jak wybrać nazwę sklepu internetowego? Oryginalność nie wystarczy. Naming kreatywny należy skorygować

84115819_1081066472227872_6064318114839920640_o

Kobieco i komfortowo – markowe piżamy damskie w ofercie Matterhorn

Doskonała jakość, nowoczesny design i przywiązanie do detalu. Polskie marki odzieżowe potrafią udowodnić swoją jakość celnie trafiając w zmieniające się upodobania klientów. W tym wpisie weźmiemy pod lupę najnowszą ofertę producentów piżam damskich. Piżamy Kalimo – detal i jakość wykonania Kalimo to solidna, polska marka produkująca damską bieliznę, w tym

webaroo-3Mhgvrk4tjM-unsplash

Strategia e-mail marketingowa dla sklepu: 5 kroków do zwiększenia skuteczności

Segmentacja, personalizacja i automatyzacja – kilka słów o mniej i bardziej oczywistych składnikach skutecznej komunikacji e-mailowej B2C. Zaledwie 2 lata temu uważany za jeden z najbardziej wartościowych kanałów marketingowych. Po wejściu RODO zdetronizowany przez social media. Aktualnie znowu powraca do łask. Tym razem w odświeżonej wersji, w której masową komunikację

nife-fashion-brand-wholesale

Trendy Wiosna – Lato 2020 – topowe nowości Nife, Colett, Style i Marko

Sezon na wiosenne odświeżenie garderoby uważamy za otwarty. Przedstawiamy najciekawsze propozycje z nowych kolekcji damskich ubrań w stylu soft office. Soft office – przełamujemy sztywny dress code Przegląd wiosennych kolekcji 2020 polskich marek nasuwa jeden wniosek – projektanci decydują się na przełamanie biurowego dress code’u na rzecz krojów kobiecych i