markus-winkler-9XUUPabhMis-unsplash

Top 5 najważniejszych zalet kupowania odzieży w hurtowni

Nie tylko rabaty i korzystna cena – czyli o tym, dlaczego warto nawiązać współpracę z hurtownią odzieżową.

Po pierwsze: użyteczność i automatyzacja procesów

Zaczniemy od cechy mało oczywistej, ale w dzisiejszych czasach wręcz niezbędnej. Trudno wyobrazić sobie, aby nowoczesna hurtownia odzieżowa nie dawała dostępu do intuicyjnej platformy sprzedażowej B2B

Każdy właściciel sklepu – szczególnie w modelu sprzedaży online – wie, jak cennym jest czas. Prędkość wyboru produktu, dostęp do nowości, czas zakupu, czas realizacji i dostawy – „potknięcie” na którymkolwiek z tych etapów...

lan-deng-quddu_dZKkQ-unsplash

Jak znaleźć dobrego, hurtowego dostawcę odzieży?

Prowadzisz stacjonarny lub internetowy sklep odzieżowy? O powodzeniu Twojego biznesu może przesądzić wybór hurtowni odzieżowej. Jakimi kryteriami kierować się, gdy szukasz partnera, który dostarczy towar na czas i zapewni korzystne ceny?

Wybór hurtowni odzieżowej to jedna z najtrudniejszych kwestii, którą musi rozwiązać każdy właściciel sklepu z ubraniami. Problem wydaje się szczególnie trudnym dla osób, które dopiero planują otwarcie nowego biznesu. 

Na rynku odzieżowym – który zmienia się bardzo dynamicznie – trudno już konkurować jedynie ceną. Grupa konsumentów zainteresowanych jak najniższym kosztem ubrań...

melnychuk-nataliya-tFbsY14l-io-unsplash

Moda Plus Size – piękna bielizna w dużych rozmiarach

Idealna bielizna XXL łączy wysoki poziom komfortu, estetyki i dopasowania do naturalnego kształtu sylwetki. Którzy producenci bielizny posiadają w swej ofercie ciekawą kolekcję plus size? 

Klientki cenią marki odzieżowe, które biorą pod uwagę każdy typ kobiecej sylwetki. W przypadku bielizny o wymiarach innych niż „standardowe” liczy się zarówno wygoda noszenia, jak i estetyka wykonania. Komfortowa “bielizna dla puszystych” nie musi koniecznie posiadać właściwości wyszczuplających. Obowiązkowe są za to materiały wysokiej jakości, pozwalające skórze oddychać i dobrze układające się na sylwetce.

Dobra, komfortowa...

fpyaz6Mg

Elegancka odzież damska Figl, Nife, Sensis – trendy modowe na jesień 2020. Co zobaczymy w najnowszych kolekcjach?

Ołówkowe sukienki biurowe, dopasowane płaszcze damskie i ciepłe piżamy na pierwsze, jesienne chłody. Oto krótki przegląd najciekawszych propozycji z nowych kolekcji polskich marek.

Odzież damska Nife – soft office w subtelnym stylu

Polska marka Nife otwiera sezon jesienny bardzo ciekawą kolekcją ubrań w stylu soft office. Serię docenią kobiety szukające modnych inspiracji zakupowych do stylizacji biurowych, biznesowych, ale także casualowych. Uwagę zwracają szczególnie trzy zestawy ubrań z dominującym wzorem w pepitkę, kwiecisty motyw orientalny i elegancką kratę w stylu Burberry. W...

b182-brown-logo

Sezonowe nowości w Matterhorn. Przegląd oferty polskich marek z najciekawszymi kolekcjami jesień-zima 2020

W sklepach dominują już nowe kolekcje jesienne – stylizacje biurowe i modne ubrania na sezon przejściowy. Wstępny przegląd asortymentu polskich marek pozwala na wskazanie kilku ciekawych trendów. Czego szukać i na jakie marki warto zwrócić uwagę?

Jesień 2020 – trendy modowe dla odzieży damskiej:

fotografkaa_-melanie

Asortyment Matterhorn – polskie marki odzieżowe, które warto znać

Polscy producenci odzieży coraz lepiej radzą sobie w niełatwej branży modowej. Najbardziej znane marki łączy podobny przepis na sukces: doświadczenie, innowacyjność i czujność na zmieniające się trendy modowe.

Oto krótki przegląd polskich producentów odzieży z bogatym asortymentem, dostępnym m.in. w hurtowni Matterhorn. 

Moe – mariaż klasyki z awangardą

Marka z bogatym asortymentem, w którym dominują projekty łączące klasyczny, kobiecy krój z nowoczesnymi detalami. Wyróżnikiem kolekcji jest różnorodność i kompleksowość oferty. Projektanci marki kładą nacisk na zgrabne połączenie uznanych, klasycznych fasonów z inspiracjami pochodzącymi...

verity-sanders-q4ExhrHaSLY-unsplash

Modne buty damskie na jesień 2020 – czyli pożegnanie lata i przegląd nowych trendów

Lato wciąż w pełni, ale powoli rozglądamy się za obuwiem, w którym wrócimy do biura i do szkoły. Jakich trendów modowych możemy spodziewać się w kategorii obuwie damskie na jesień?

Sezon zakupów obuwia letniego żegnamy wspomnieniem wygodnych espadryli, uroczych klapek z kokardkami i neonowych sandałów w stylu dziewczęcym. Na wystawy sklepowe powoli wchodzą kolekcje jesiennych nowości. 

Jeśli wierzyć prognozom modowych trendsetterów jesienią czeka nas powrót odnowionych klasyków i dalszy ciąg inspiracji latami 90.:

lauren-fleischmann-R2aodqJn3b8-unsplash

Własna marka odzieżowa – jak zacząć sprzedawać w Internecie?

Sprawdźmy, jakie decyzje musisz podjąć i co wziąć pod uwagę zanim uruchomisz własny sklep internetowy z odzieżą. Wymieńmy koszty obowiązkowe i kluczowe narzędzia, do których możesz zyskać darmowy dostęp.

1. Pierwsza wizytówka sklepu: nazwa marki z wolną domeną

Jak wybrać nazwę sklepu internetowego? Oryginalność nie wystarczy. Naming kreatywny należy skorygować pod kątem potrzeb użytkowników. Warto zadać pytanie o to, z czym nazwa się kojarzy i czy łatwo zapada w pamięć. Dwa podstawowe błędy przy tworzeniu nazw marek sklepu to przestylizowanie – czyli...

84115819_1081066472227872_6064318114839920640_o

Kobieco i komfortowo – markowe piżamy damskie w ofercie Matterhorn

Doskonała jakość, nowoczesny design i przywiązanie do detalu. Polskie marki odzieżowe potrafią udowodnić swoją jakość celnie trafiając w zmieniające się upodobania klientów. W tym wpisie weźmiemy pod lupę najnowszą ofertę producentów piżam damskich.

Piżamy Kalimo – detal i jakość wykonania

Kalimo to solidna, polska marka produkująca damską bieliznę, w tym piżamy. Hurtowy dostawca o sprawdzonej renomie. Marka stawiająca na precyzję wykonania i jakość wykończenia każdego detalu. Piżamy damskie Kalimo podkreślają wszystkie walory kobiecej sylwetki. Projekty sensualne, wykorzystujące właściwości najlepszych materiałów – od...

webaroo-3Mhgvrk4tjM-unsplash

Strategia e-mail marketingowa dla sklepu: 5 kroków do zwiększenia skuteczności

Segmentacja, personalizacja i automatyzacja – kilka słów o mniej i bardziej oczywistych składnikach skutecznej komunikacji e-mailowej B2C.

Zaledwie 2 lata temu uważany za jeden z najbardziej wartościowych kanałów marketingowych. Po wejściu RODO zdetronizowany przez social media. Aktualnie znowu powraca do łask. Tym razem w odświeżonej wersji, w której masową komunikację zamieniono na spersonalizowany, a jednocześnie zautomatyzowany proces. W czasie obecnych zmian na rynku e-commerce, e-mail marketing – bo o nim mowa – może okazać się jednym z najbardziej skutecznych narzędzi dla...