Zawartość koszyka:
Zwroty muszą być dostarczone na koszt zwracającego na adres:
Nie umieszczamy etykiety zwrotnej do paczek. Produkty muszą zostać do nas odesłane na własny koszt.
Deklarując zwrot towaru w panelu administracyjnym, jednocześnie sprawdzisz, czy produkt, który chcesz zwrócić, może być zwrócony.
Jeżeli to Ty wysyłasz nam towar, zadeklaruj wpierw zwroty w panelu klienta w hurtowni Matterhorn, a następnie wydrukuj raport dla zwracanych produktów. Pozwoli to na szybką identyfikację towaru.
Zamówienia opłacone i wysłane traktujemy jako towar sprzedany. Dlatego, kiedy klient z jakiegoś powodu nie odebrał paczki i wróciła ona do Matterhorn, możemy potraktować takie zamówienie automatycznie jako zwrot towaru z potrąceniem opłat z tym związanych. Jeżeli produkt nie może być objęty zwrotem, możemy go wysłać do klienta ponownie lub odesłać na Twój adres firmowy. Koszt dostawy naliczamy według naszego cennika, jak za najtańszą możliwą paczkę do kraju docelowego. Zwrot nieodebranej paczki obciąża Matterhorn dodatkowymi kosztami. Jeżeli zwrot nie był wynikiem pomylenia adresu po naszej stronie, to obciążony zostaniesz kosztami zwrotu w wysokości 5 euro za paczkę. Opłata ta jest rozliczana raz w miesiącu wraz z opłatami z tytułu zwrotów itp.
Czas rozliczenia środków jest różny dla poszczególnych marek i znjadziesz go w tabeli z warunkami zwrotów. Liczony jest od momentu przyjęcia przez nas zwrotu do realizacji (kiedy odbierzemy paczkę ze zwracanym towarem).