Zawartość koszyka:
Jeżeli Twoja integracja nie obejmuje automatycznego składania zamówień w Matterhorn, produkty należy zamawiać przez naszą stronę internetową, podobnie jak w każdym sklepie internetowym. Dodaj produkty do koszyka i przejdź do realizacji zamówienia. Podczas składania zamówienia, jeżeli wybierzesz adres dostawy inny niż Twoje dane billingowe, takie zamówienie potraktujemy jako zamówienie dropshippingowe. Spakujemy je w nieoznakowane opakowanie i nie dodamy do środka faktury sprzedażowej. Prześlemy je na podany przez Ciebie adres docelowy. Odbiorca nie będzie otrzymywał od nas żadnych informacji poza wiadomościami od firmy kurierskiej na adres e-mail/telefon o statusie dostarczenia paczki. Wszelkie wiadomości dotyczące zamówienia, jego realizacji itp. będziemy kierować na Twój adres e-mail.
Jeżeli wykorzystujesz naszą aplikację dla systemu Shopify to składanie zamwienia sprowadza się do kliknięcia w button "Request fulfillment" w widoku zamwienia w panelu Shopify - automatycznie wygeneruje to zamwienie z danymi twojego klienta. Po opłaceniu zamwienia w naszej hurtowni rozpoczniemy jego realizację i wysyłkę.
Matterhorn oferuje również możliwość składania zamówień dropshippingowych poprzez nasze REST API. Aby skorzystać z tego rozwiązania, wymagana jest wiedza programistyczna do stworzenia odpowiedniego mechanizmu integracyjnego. Nasze API nie jest rozwiązaniem typu "ready to go" i wymaga odpowiedniego skonfigurowania oraz wdrożenia w Twoim systemie sprzedażowym. Dokumentacja API zawiera szczegółowe informacje dotyczące metod, autoryzacji oraz struktury danych potrzebnych do składania zamówień, co pozwala na pełną automatyzację procesu zgodnie z Twoimi potrzebami.
Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po opłaceniu przez Ciebie zamówienia.
Po przyjęciu od Ciebie zamówienia i zaksięgowaniu wpłaty rozpoczyna się proces kompletowania zamówienia, który uzależniony jest od zamawianych produktów o trwa od 1 do kilku dni. Szczegółowe czasy kompletowania dla poszczególnych marek znajdziesz na stronie z listą marek Czasy podane są w dniach roboczych.
Po skompletowaniu produktów w zamówieniu wysylamy je na adres wskazany przez Ciebie w zamówieniu. Czasy dostawy są różne w zależności od wybranego kuriera oraz kraju docelowego. Czasy dostawy znajdziesz na stronie z kosztami dostaw: Koszty i czasy dostaw
Orientacyjny czas jaki musi minąć od złożenia zamówienia do dostarczenia produtku do twojego klienta to czas kompletowania towarów + czas dostawy. Pamiętaj, że są to czasy orientacyjne i w większości wypadków są zgodne z rzeczywistością. Mogą zdarzyć się jednak wyjątki i nie jest to podstawa do reaklamacji ani anulowania zamówienia.
Wysyłamy nasze produkty do wszystkich regionów świata z naszego magazynu w Europie. Szczegółowe informacje na temat dostępnych opcji dostawy, cen oraz czasów realizacji znajdziesz na stronie Koszty i czasy dostaw
Wszystkie towary sprzedawane przez Sprzedawcę objęte są gwarancją Producenta. Klient odsyła produkt w ramach gwarancji do Matterhorn na własny koszt na adres: Matterhorn Moda Sp. z o.o., ul. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice, Poland. Sprzedawca przekazuje towar do Producenta. Czas rozpatrywania reklamacji zależy wyłącznie od Producenta. Szczegóły gwarancji dla poszczególnych marek produktów dostępne są w kartach gwarancyjnych lub na stronach internetowych Producenta.
Jeżeli klient otrzyma uszkodzoną paczkę, Matterhorn musi dowiedzieć się o tym w ciągu jednego dnia roboczego, abyśmy mogli zgłosić reklamację firmie kurierskiej. Wyraźne ślady uszkodzenia paczki: Klient powinien odmówić przyjęcia paczki. Towar uszkodzony z powodu transportu: Klient musi zgłosić nam taką informację w ciągu 1 dnia roboczych. Należy pamiętać, że poinformowanie nas po tym terminie nie pozwoli nam na uznanie reklamacji z tytułu transportu.
Matterhorn odpowiada za pomyłki związane z wysyłką zamówienia. W takim wypadku należy odesłać produkt do hurtowni Matterhorn. Po odebraniu produktu wyślemy właściwy produkt ponownie na wskazany adres na koszt Matterhorn.
Wysyłamy towar na wskazany przez Ciebie adres docelowy. Dokładamy wszelkich starań, aby wstępnie weryfikować poprawność podanych adresów i często prosimy o ich ponowne sprawdzenie, jeśli mamy wątpliwości co do ich prawidłowości. W przypadku, gdy adres docelowy okaże się błędny i paczka do nas wróci, odpowiadamy za taką sytuację wyłącznie wtedy, gdy doszło do pomyłki z naszej strony w przekazaniu danych adresowych kurierowi. Jeżeli paczka wróci do nas z powodu błędnego adresu lub nieodebrania jej przez klienta, naliczymy opłatę za zwrot paczki w wysokości 5 euro. Jest to kwota, którą Matterhorn musi pokryć firmom kurierskim za zwrot paczki.
Pamiętaj, że hurtownia Matterhorn to strona dla transakcji B2B i nie obejmuje ona handlu detalicznego. Z tego względu prawa do zwrotów są ograniczone zasadami i nie mają tu zastosowania zapisy prawa konsumenckiego. Zwroty towarów, które nie są wynikiem reklamacji, są usługą dodatkową, którą musimy wcześniej aktywować dla Twojego konta. Zobacz warunki zwrotów w sekcji "Zwroty towarów", aby poznać szczegóły. Jeżeli nie masz włączonych zwrotów towarów, każdy odesłany towar będziemy odsyłać na Twój koszt do Twojej siedziby lub z powrotem do Twojego klienta, w zależności od Twojej decyzji.
Możesz sprzedawać nasze produkty na różnych marketplace'ach, takich jak Amazon, eMAG, Allegro i innych, z pewnymi wyjątkami oraz ograniczeniami. Poniżej przedstawiamy szczegóły dotyczące marek, których dotyczą te wyjątki i ograniczenia:
Pozostałe marki dostępne w naszej hurtowni możesz sprzedawać na marketplace'ach bez dodatkowych ograniczeń.
W celu wystawienia oferty na marketplace możesz skorzystać z naszych plików produktowych lub wyimportować produkty do marketplace ze swojego sklepu. Matterhorn nie prowadzi gotowych integracji z marketplace.
Czasami podczas realizacji zamówienia mogą wystąpić problemy, takie jak nieodebranie paczki przez klienta lub podanie błędnego adresu dostawy. W takich przypadkach, gdy sytuacja nie wynika z winy Matterhorn, naliczymy dodatkowe koszty za określone usługi, które będziemy rozliczać z Tobą raz w miesiącu.
Posługujemy się cenami netto zarówno dla cen towarów, jak i cen przesyłek. Pamiętaj o doliczeniu odpowiedniej stawki podatku VAT przy sprzedaży produktów.
Jeżeli Twoja firma ma siedzibę w Unii Europejskiej (poza Polską) i posiadasz aktywny numer VAT, wtedy będziemy wystawiać faktury z 0% VAT. Powinieneś opłacić podatek w swoim kraju po otrzymaniu faktury.
Jeżeli nie podasz nam numeru VAT lub jest on nieaktywny, doliczymy podatek VAT według stawki dla kraju docelowego. W takim przypadku nie musisz rozliczać tego podatku u siebie.
Paczki wysyłane poza Unię Europejską traktowane są jako eksport i wystawiamy faktury z 0% podatkiem VAT.
Nie, płacisz wyłącznie za towary oraz usługi z nimi związane (koszty dostawy i ewentualnego odesłania paczki, obsługa zwrotów). Samo dołączenie i utrzymanie współpracy jest darmowe. Liczymy na dobre wyniki sprzedażowe, nie skupiamy się na zarabianiu na abonamencie.
Tak, ale tylko dla wybranych marek. Aby zapoznać się z zasadami zwracania towaru, przejdź do sekcji "Zwroty". Przeczytaj zasady zwrotow
Tak, możesz używać zdjęć produktów do ich promocji w ramach sklepu internetowego lub na marketplace. Zachęcamy również do regularnego pobierania materiałów promocyjnych z naszego Google Drive i używania ich w swoim sklepie. Google Drive
W przypadku zamówień dropshippingowych w Matterhorn, paczki są starannie pakowane w neutralne, nieoznakowane opakowania. Do środka nie dodajemy żadnych materiałów promocyjnych ani faktury sprzedażowej, co zapewnia pełną anonimowość nadawcy. Odbiorca paczki nie będzie miał dostępu do informacji dotyczących naszej firmy. Wszelkie komunikaty dotyczące statusu dostarczenia przesyłki będą pochodziły jedynie od firmy kurierskiej, a wszystkie informacje o zamówieniu i jego realizacji będą kierowane bezpośrednio do Ciebie, jako do zleceniodawcy, na podany adres email. Dzięki temu zachowasz pełną kontrolę nad komunikacją z klientem końcowym.
W przypadku nadań kurierem "Global", jako nadawca na paczce będzie widniała nazwa Twojej firmy.
Nie oferujemy usługi zmiany metek produktów na własne etykiety. Jeżeli reprezentujesz dużą markę, możemy indywidualnie umieszczać dodatkowe materiały promocyjne lub informacyjne w paczkach, jednak nie ma możliwości usuwania oznaczeń marek z produktów. Produkty będą dostarczane z oryginalnymi metkami i etykietami producenta.
Oferujemy możliwość odroczenia płatności na 30 lub 60 dni od daty złożenia zamówienia w systemie kredytowym PastPay. Jest to możliwe dla firm z terenu Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii po wcześniejszym sprawdzeniu i weryfikacji firmy w systemie PastPay. Szczegółowe informacje znajdziesz w dziale "Płatności odroczone w systemie PastPay".